mysig söndag.

Publicerat: 2009-09-13/19:17:55




Ja var ska man börja, mamma kom in och väckte mig vid 10-tiden, knappast sovit så bra eftersom jag nt kan ligga på vänster sida, ontontont :| , så vaknat varje gång jag lagt mig på den sidan ;o .
men iaf, gick ner åt frulle och gjorde v mig, sen hämtade vi upp min lilla söta mormor, sen bar det av till svalöv, där vi skulle kolla på ngt loppis, men det var stängt, så vi körde till kävlinge och kollade på någon släktings grav ;s . tror det var typ mormors mormors halv bror lr ngt haha x) . efter den lilla titten körde vi till lund, där vi skulle käkat på center syd, men blev inte så , utan vi kollade i affärerna , och ohja, det är klart att natalie hittade ngt, i new yorker . det var iaf ett grymt billigt köp. bikini-trosorna kostade 15 kr st :o , billigt lr vadå , och sen överdelarna var ngt dyrare, men billigt ändå! :D

 

efter det stack vi till milstolpen och käkade, myspys. . längesen jag hängde med familjen på sånthär.
egentligen skulle jag på träning idag, men jag kände bara att jag inte orkade, så stannar här hemma, karro kanske kmr senare får se, lr så kanske vi sticker till älsklig ett tag, fast tror inte det ändå, vi får se. men en sak är klar , jag ska gå och lägga mig i tid! .
PUUUSSAAAR. !! ;*



Kommentarer
Skrivet av: KP

nu vill vi se dej när du har på din bikini!!<3<3

2009-09-13 @ 20:54:00
Skrivet av: Elin hansson

sv: okej beby :) <3

2009-09-13 @ 22:38:33
Bloggadress: http://elinfredrikahansson.blogg.se/
Skrivet av: Anonym

ÄLSKAR KLÄDERNA :o <33

2009-09-13 @ 22:46:44

Kommentera inlägget här:

Namn:

Bloggadress:

Kommentar: