solig lördag

Publicerat: 2009-09-19/19:23:24
Förlååååt, jag glömde bloggen helt igår, var ju hos älskling, vi hade ju två månader igår. Jag kom dit vid nio-tiden tror jag. Då meckade pontus och leo med mopparna ett tag, därefter gick vi in till han's mamma och chilla resten av kvällen, men jag måste bara berätta en grymt gullig sak leo gjorde igår. Han och Pontus satt och spelade ms, som vanligt o jag gjorde annat, sen fick leo ngt ryck och ville baka amerikanska pannkakor, så de gjorde dom två dådå. . men det gulliga var, att leo kom upp o serverade mig, och när jag kollar på tallriken, så har han format pannkakan som ett hjärta, så himla söt :D . haha . . men sen gjorde vi inte mkt mer den kvällen.

 && wiiiiiih, äntligen har vi fått lite sol idag ! :D
men iaf, vaknade upp i älsklings famn, myspys.. han är alltid lika gullig med hans morgonfriss hihi (a) , & sen la vi kvar i sängen o snacka ett tag. . Därefter gick vi ner i garaget, där Pontus stod o fixade med sin moppe, o sen stack vi in till hans pappa, så fixade leo sig, o sen käka vi. & jag körde hem vid halv 2-tiden. Sedan dess har jag bara tagit det lugnt, har faktis solat en bra stund, råkade även somna haha. . inte mkt färg fick man, men lite, alltid ngt :D . & sen duschade jag o städade rummet. . & nu ska jag försöka få tag på Karro och älskling. För ska antagligen hitta på ngt, uppdaterar kanske sen, om jag orkar (a) .

kom gärna med förslag om hur bloggen kan bli bättre, ;* 




                                               

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

Bloggadress:

Kommentar: