söndag.

Publicerat: 2009-09-20/20:54:07
Tjena allihopa, (;
ja, jag kan ju börja med att säga att jag kommer nog inte vara så aktiv med att uppdatera denna veckan som kommer, men jag ska gör så gott jag kan. För denna veckan blir de verkligen hårdträning, Tidaholm nästa vecka som sagt . . Börjar bli lite smått nervös ;|
wellwell . . idag har nt hänt så mkt, vaknade vid två , hehe ;$ . . kom ju hem ganska sent igår. men iaf, käkade o lite sånt , sen rensade jag faktist bland mina underkläder, väldigt mkt som var försmått haha . . men då var de klart iaf, sen var de träning. . & ja, jag kanske ska tävla i stockholm i oktober i bugg. får se hur det blir med den saken, funderar faktiskt starkt på de ;d . . och nu nydligen har jag duschat, och ska ta det lungt, plugga lite engelska , har faktis varit duktig nog o gjort matten som jag var efter med och min svenska ! :D *stolt* 
& sorry för att detta inlägget blev tråkigt, men det blir bättre (y'

pusspåer. ! * 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

Bloggadress:

Kommentar: