tisdag. :)

Publicerat: 2009-09-29/20:44:25

Hallåja, nu var jag tillbaka igen, glömde att uppdatera igår, hade träning och därefter stack jag till karro och var med henne o robin.  & sen  när jag kom hem var jag bara så mega trött, så jag orkade inte starta datan.
Men nu är jag tillbaka, och idag började jag på praon kl 7, fett segt, men det gick, och vissa på det ålderdomshemet är bara för läskiga, men vissa är väääldigt snälla o gulliga också, det är dom flesta iaf, som tur är. :)  slutade vid 2 , och stack hem, sen somnade jag typ, & vaknade vid 5, höhö . . & sen körde jag till min saknade däämpi lina och fota henne och hennes "lilla" häst, laika . Sjukt fin hon har blivit måste jag bara säga :o
och ja, här har ni då en bild sen de, mucho braa :D


& sen stack jag hem och duschade, skulle egentligen sovit hos älskling i natt, men han hade väldigt mkt läxor och prov just nu, så de får bli till helgen, och ja, jag måste egentligen också plugga, haha men orkar nt , har prov på måndag, på mikroorganismer och bakterier, så sitter och pluggar på det lite nu. . lär väl bli sängen snart, är svin trött :o




                                                     


Kommentarer
Skrivet av: lina

wiiiihoou, du är så uuunderbart bra nallis! :D finns inte alltså!

Måste säga att det var sjukt roligt att ha dig här, även om det inte var så länge. Men fan vad vi är bra på att prata alltså ;) hahaha. MASSA PUSSAR! <3

2009-09-30 @ 13:20:23
Bloggadress: http://linahagman.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

Bloggadress:

Kommentar: