tråkdag.

Publicerat: 2009-09-09/21:10:54
Idag har det inte hänt ett skit, om jag ska vara ärlig. Skolan som vanligt. slutade vid 3 & stack hem direkt efter det, skulle egentligen varit med Sanna, men hon kunde inte komma, så det blev sitta hemma. Men det är också soft ibland. Men iaf, nu ska jag duscha och plugga lite, sen blir det väl sängen skulle jag tro, två skoldagar till ju som man måste vara pigg till, ;s

NÅGON SOM VILL HITTA PÅ NÅGONTING IMORGON, BARA SMS'A / RING MIG. ! :D
PUSSPUSS.

& här får ni en bra låt, för att detta inlägget var riktigt tråkigt ;*

                                             
                                                        

Kommentarer
Skrivet av: Anonym

jag mår kanon':D

men ska du va " sjuk" :D?<3

2009-09-09 @ 22:02:33
Bloggadress: http://amelaabloom.blogg.se/
Skrivet av: Bloom

hemma e bäst :D <33

haha har ändån missat hela veckan!

2009-09-10 @ 10:26:03
Bloggadress: http://amelaabloom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

Bloggadress:

Kommentar: