typ godnatt lr godmorgon :D

Publicerat: 2009-09-20/04:01:48
Ja, kom precis hem, & jag fick tag på karro . . så vi har engnat hela våran kväll i gantofta/kvistofta, myspys.
Jag fick en super rolig idé innan, jag sms'ade Robin, och frågade om han ville med till Leo, och det ville han, så jag o Karro skulle köra mot Påarp, men det slutade inte så bra, Karro's kedja hoppade, menmen, vi kom iaf till Påarp, där vi mötte Robin och hans två kompisar. Sen körde vi hem till Leo, för min idé var att skrämma Leo och Pontus, för vi trodde att dom stod o meckade i garaget, men nejdå, då var gon i Gantofta, så de var bara till att köra tillbaka. . Men vi skrämde dom allt lite iaf, lr jaa, Robin ;) . haha , kul var de iaf, och roligt att se deras miner, när de såg mig,Robin och Karro haha :D .
Därefter hängde vi med Leo hem, lr ja , vi fick puta hem honom, för tråkigt nog har hans moppe gått sönder igen -.-'
men sen så meckade dom vidare med sina moppar, men vi hade roligt ändå, jag o Karro. . Även lilla jag meckade med min moppe, fast det gick inte så lyckat haha. :D
men nu är vi hemma och Karro ska sovaöver, grrrrrrrrrrrr...
men godnatt folket, nu ska jag o karro ha rajtan tajtan , ;$$$
haha PUUUUUUUUUUUEEESSS ! :D<3


& om jag bara kunde förklara hur mkt jag älskar dig, leo.
du är som luften jag andas med, de går inte att leva utan dig, älskling.<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

Bloggadress:

Kommentar: