wiii hej öronpiercing :D<3

Publicerat: 2009-09-12/19:12:14

Mamma kom in och väckte mig vid 9-tiden. Klädde på mig och sen stack vi till stan, för jag skulle ta hål i örat :D ,
därefter kollade vi lite på kullagatan, för jag leter efter en kofta som finns på gina, men nene, den finns inte någonstans i skåne i xs -.-'  . ganska konstigt, men iaf. efter kullagatan stack vi till väla o kollade på gina där och tog en fika. Efter det stack vi till familia och kollade på gina där, men dom ringde runt till några gina-butiker i skåne, men nej dom hade ingen kofta där heller, så det sket sig, men köpte faktis lite iaf. 

 
Tunika - gina                                                           
Svart långarmad tröja - h&m                                    
vit kortarmad tröja - h&m     
      
grå kofta - h&m
vit kofta - h&m   

& därefter familia blev det att städa rummet, finfint är det nu. och sen efter ett tag kom Karro (;
och vi har absolut ingen aning om vad vi ska göra , ngn som har ngt förslag? (a)

                                  


Kommentarer
Skrivet av: Anonym

hahahah läskigt , jag tänkte köpa sån vit från gina :| <3

2009-09-12 @ 22:11:02
Bloggadress: http://amelaabloom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

Bloggadress:

Kommentar: