helg uppdatering (y'

Publicerat: 2010-04-18/23:48:37

FREDAG:
åkte dirket från skolan till Matilda, körde hem till henne & sen tog vi tåget hem till mig och hämtade lite grejer, och sen körde vi tillbaka till Tildis, & sen skulle vi egentligen till Pålsjö på någon fest, men blev dk, med mini alex och dom, kul hade vi. :D


LÖRDAG:
Då vaknade man hos tildababy, och körde sedan hem och chillade ett tag, sen skulle jag egentligen haft filmkväll med affe, men han drog på fest och jag till Örby med några från gt o påarp & jag o tildis såklart, mysigt, och massor med bilder kommer här ;)


Nallis& Tildis <3

Robin& Honken

Teddiibeeear& Björne



Timmy,
& ja de var hyfsat allt!

Timmy& PG

Timmy& Matilda

Timmy& Matilda

PG

Anton

Leo& Matilda

DETTA KALLAS FÖR KÄRLEK, :D



PG, hehe, och nej, han är INTE normal xd


& avslutar med denna bilden på mig och min flickvän. pusssss :*


SÖNDAG:
Ja, idag vaknade jag i hyfsad tid, skulle nämligen på friträningen o träna, det gick ju bra, ändrat min singeldans nu, snöggt. ! & därefter stack jag o Karro till Örby för att leta efter min lins till kameran, tappade den där igår, men hittade inte den, men däremot hittade vi detta.. (a)



& här är då några bilder till!







sen efter vi suttit där ett tag, så körde vi längs stranden till Rydebäck. & sen till Ramlösa, vetefasen vf, men hade no life, och sen körde vi hem. Ganska chill dag. :D


& TACK FÖR HELGEN BABE'S, DEN HAR VARIT SUPER !

nu ska jag sova, kyss o smek ! :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

Bloggadress:

Kommentar: