hey boy ;)

Publicerat: 2010-04-15/18:37:23

TJA! , vad brukar jag alltid börja med? - jo, idag var det då skola som vanligt haha. och mkt mer har inte hänt faktiskt, JOOOOOOOO. jag måste bara berätta, vi hade en 3-timmars håla mitt på dagen, så jag,lina och sara gick ner på kullagatan och fika. så när vi skulle gå tillbara, så kom en sån gubbe fram till oss och frågade om vi ville skriva på en sån lapp, för dom ska typ flytta the tivoli, eller ngt sånt. ;s så vi skrev på, det har liksom alltid legat där, så vf flytta de liksom? och sen kommer en gubbe från hd med värsta kamera och bara "ja, vf skrev ni nu på detta" osv hahaha. men saken är den att jag hittar inte det klippet på hemsidan, sjukt pinsamt, men ändå haha :D
men ska iväg till hyllinge nu och handla med lasse, så skriver senare, ! :D
pusssssssssssss'


GAVIN DEGRAW - CHARIOT


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

Bloggadress:

Kommentar: