det finns inget kvar

Publicerat: 2010-08-15/15:50:39
just nu sitter jag här med hampus, har precis ätit. & ska snart dra o hämta grejerna hos matilda. därefter ska vi till min däääääämpii lina och rida :D:D:D:D saknat henne så sjukt mycket!
& ja juste, jag hade det sjukt bra i värmland, saknar de redan dock :/ men ska lägga ut lite bilder om en stund, & nu har jag bild till headern ;) så ny design är på g !
& igår hann jag inte uppdatera, för va med hampus ute på golfbanan, i de jäkla ösregnet och åskan :| sen var de pardy @ antons place.. men de blev inte lyckat kan jag säga. så stack hem & va med dennis ett tag.
puss

Kommentarer
Skrivet av: hannah.

hur brukar du fira din födelsedag? :)

Kan du ha frågan som "dagens fråga" på bloggen! :D



btw. hänt mellan dig och matilda? :s

2010-08-15 @ 18:18:36
Bloggadress: http://haannah.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:

Bloggadress:

Kommentar: