ett svårt val

Publicerat: 2010-08-29/22:12:54
Nu är jag klar med läxan och har fixat med all böckerna till skolan imorgon, tänkte att det var lika bra att plocka ner alla och ta med de o lägga de i skåpet så :) , men iaf så ska jag berätta vad jag gjort i helgen nu ..
Fredags - Skola som vanligt, och då skulle vi få datorerna som inte ens fungerar här hemma? meningslöst, & var inte hemma från klockan 6, lite segt på en fredag faktiskt, så fixade mig och packade, för att sedan dra vidare till Hampus, sov där för vi va på Bjuv festivalen, där gick jag med Hampus såklart och träffade en hel del folk, gick först lite med Jaqline och hennes kompisar & därefter ploppade Ronja upp ur folkmassan, så gick vi med henne en stund, hade faktiskt kul, men de var sjukt lite folk om man jämför med alla andra år ;o men ändå en massor av folk man kände :)
LÖRDAG - Vaknade upp hos Hampus & vi tog bussen in till Stattena för att det var öppethus på Danshuset, karro var även med, & passade även på att anmäla mig till brons/silver- gruppen som börjar redan imorgon, längtar så sjukt mycket! Men iaf, vi testade på Street, Videodance & jag var bara tvungen att vara med på en disco dans haha , & funderar även på att börja på videodance till vintern.. aja får se, men efter det så hämtade mamma oss  och vi chillade ett tag hos mig, sen skjutsade vi hem Hampus o jag hämtade mina grejer och direkt till Karro, för vi skulle ha tjejkväll jag,Karro och Elli, mysigt hade vi!
SÖNDAG - Vaknade hos Karro vid nio av att Lasse ringde mig, för jag skulle ut med reklamen, & efter det var det kalas hos karro, för hennes lillebror har fyllt år, nice & därefter har jag bara segat här hemma! ;)

Kommentarer
Skrivet av: hampe

fan jag ser ju ut som om jag somnat på den bildenxD<33

2010-08-29 @ 22:24:27

Kommentera inlägget här:

Namn:

Bloggadress:

Kommentar: