Grattis till min älskade flickvän

Publicerat: 2010-08-02/13:09:43
Idag är det ingen vanlig dag, för idag fyller min flickvän år, hurra hurra hurra!
Hela 16 år, hoppas att du får en bra dag & blir nöjd med din present från mig hihi (a)
puss på dig !
NALLIIS ♥ TIILDIS
NATALIE ♥ MATILDA
Hjärtat, du är en person man kan vara sig själv med, vi har alltid så jäkla roligt, de syns på de flesta bilderna, för säg någon gång som vi kan vara seriösa? haha typ never. & jag vet att du kommer döda mig för en bild här haha. men du ska veta att du betyder grymt mycket för mig snäckan. alla våra knäppa idéer får vår vänskap att bli större, & alla gånger vi failat med allt, haha, pallar inte oss. det räcker att jag säger österleden, så förstår du vad jag menar. eller alla våra moppeturer. du är bäst
Jag älskar min tiildis mest !! ♥

Kommentarer
Skrivet av: matiilda*

hjärtat, du är bäst. du vet du inte behöver ge mig något & självklart blir jag glad. jag älskar dig & tack så mycket. <3<3

2010-08-02 @ 13:36:56
Bloggadress: http://matildaeliisabeth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

Bloggadress:

Kommentar: