it's sunshine in the rain

Publicerat: 2010-08-24/15:28:57
Första skoldagen idag då, helt okej, fast jag gillar Petri bättre dock, fast det kan nog bli bra här med :) därefter blev de donken på knutan med några brudarna från klassen o hem och chillade.. & ja massa papper att fylla i , blööö.. t.ex. så ska alla elever inom skolstaden få vars en dator.. ganska nice ändå :D & skulle egentligen va med jaqline idag, men orkade inte köra moppe till bjuv i detta regnet (a) så karro kom en stund till mig nu, så nu står hon o pillar mig i håret, så sjukt skönt! hihihi (a)
& har kommit på att vi tjejer har ganska mycket kläder, tog undan min tvätt innan karro kom, & kolla bara detta, fast det mesta hade jag i värmland, men ändå :o

Kommentarer
Skrivet av: Micke

Jag hörde det, att alla som var involverade inom "skolstaden" skulle få laptops, jävla turknuttar haha :( ta hand om dig :)

2010-08-24 @ 16:35:39

Kommentera inlägget här:

Namn:

Bloggadress:

Kommentar: