Att vissa folk orkar, det är sjukt.

Publicerat: 2010-12-13/15:17:13
Japp där fick ni "X" överstökat, så nu vet ni hans namn..
Men iaf, bion var fett nice igår! Ångrar verkligen inte att jag stack dit, hur mysigt och roligt som helst hade vi, fast var inte hemma förrän 8 i morse, och höll nästan på att somna i skolan, fett segt.. Har varit vaken i 30 timmar, helt sick.. Borde plugga, men tror inte de lär gå, eftersom att jag har väldigt svårt för att koncentrera mig när jag är trött& jag vill liksom inte sova redan?! aja..

OCH.. jag är så himla glad att jag fick träffa min efterlängtade bästavän, marcus! Riktigt längesen& vi höll nästan på att tappa kontakten nu på sistone, aldrig utan dig marcus! loveu ♥

Kommentarer
Skrivet av: Ludde

bäst du lämnar benne, han är min :D <3

2010-12-13 @ 18:04:21

Kommentera inlägget här:

Namn:

Bloggadress:

Kommentar: