Dag 1 - Om mig

Publicerat: 2010-12-29/11:19:55

Om mig - Jag föddes den 11 januari 1993 på Helsingborgs bb. Då jag bodde i Väsby, som ligger utanför Höganäs, med min mamma och pappa. Men när jag var 2 år höll inte det längre, alltså mamma och pappa skildes, & jag o mamma flyttade till Ättekulla (i hbg) ca 1 år senare träffade mamma en ny sambo, som är min nuvarande låtsas pappa (Lasse), när jag var 4 år flyttade vi till Ödåkra (en håla utanför hbg) då hade jag ingen kontakt med min pappa. Även när vi flyttade hit, så började jag rida på Lillgården som ligger lite utanför Allerum, samtidigt gick jag o simmade på somrarna och gick på gymnastik, så jag va en väldigt aktiv tjej, men samtidigt var jag väldigt blyg. Åren gick och vid 6 års åldern var det ju dags för skolan, då gick jag på en skola som heter Svensgårdsskolan, min pappa tog även upp kontakten med min mamma, han ville träffa mig osv, så jag träffade honom varannan helg. Jag ville absolut inte, men fick stå ut. Jag bytade även ridskola till ÖRS. Slutade med gymnastiken och simmade lite då och då på sommaren. Skolan gick och vid 9-års åldern flyttade jag till ett annat ställe i Ödåkra (här jag bor nu) när jag kom upp i tonåren slutade jag träffa min pappa så ofta, jag började nu dansa också. Slutade rida och slutade dansa bugg, började dansa disco dans istället. Det är något jag aldrig ångrar att jag började på. & sen i 9an valde jag till Omvårdnads programmet - akut& ambulans på Petri gymnasiet som sedan flyttade till Tycho Brahe. Där var det mesta om mig.
Men hur är jag som person? - Jag är väldigt omtänksam, bryr mig väldigt mycket om dom som står mig närma. Jag är snäll och social, men kan även vara lite blyg ibland. Jag är även ganska lättroad.
Vad tycker jag om& vad tycker jag inte om? - Jag tycker ju galet mycket om dans, speciellt dans där de är fart i, alltså disco dans& vara social med mina vänner. Hm.. jag tycker inte om folk som snackar en massa skit.
Jag tror att jag har fått med det mesta nu, annars är det bara till att fråga om ni vill veta något mer, för jag kommer dock inte på mer ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

Bloggadress:

Kommentar: