Dag 3 - Mina föräldrar

Publicerat: 2010-12-31/16:57:18


Ja, min mamma heter Iréne, är uppväxt här i Helsingborg hon också. ehm.. hon är intresserad av musik med fart i och snabba bilar, men de är bara när hon får köra själv hehe. Men däremot hatade hon att se mig hoppa med hästarna haha, men hon är en enorm djurvän, fastän hon är allergisk mot pälsdjur. Jag och min mamma har faktiskt en bra relation och vi kan prata om allt mellan himmel och jord, så hon betyder väldigt mycket i mitt liv om man säger så. Hon ställer alltid upp i alla lägen, och hon finns alltid där.
Min pappa heter Bo, och jag har faktiskt inte så bra relation med honom. Eftersom mamma och pappa skildes när jag var två år gammal. Men när jag var sex så ville han träffa mig igen, men det blev ett stort uppehåll efter de, för jag har alltid känt att jag inte riktigt känner min pappa, och har varit tvingad till att vara hos honom. Men när jag fyllde tolv tror jag det var, så sa pappa att jag fick komma om jag ville, och eftersom att jag blev tvingad att va hos honom varannan helg så kände jag frihet. Så nu träffas vi inte alls, sist jag träffade honom var för snart två år sen. Men iallafall, så gillar han bilar och grävmaskiner.. Hade dock velat ha en bra relation med honom, men allt blir inte alltid som man vill. Tänker faktiskt på honom ibland.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

Bloggadress:

Kommentar: