En fett läskig dröm jag hade imorse!

Publicerat: 2010-12-07/13:05:37
& jag måste bara berätta om den sjukaste drömmen jag hade i morse, jag drömde då att jag och några okända personer red ute på landet, vet inte varför? Kommer bara ihåg att jag red på Rosette (en ponny på örs), då det kom upp värsta feta usa bilen från ingenstans, vi galopperade från den, för det var någon bland de okända människorna jag red med som sa att hon va farlig som satt i bilen. Hästarna sprang och sprang med oss på, hon körde över alla hästarna och människorna men inte mig, när hon kom fram till mig vet jag inte vad som hände. Men jag vaknade upp i mitt eget hus. Hon var hur snäll som helst mot mig och sa att jag hade trillat av hästen. Men egentligen var hon inte snäll, hon hade bara paralyserat mig, så jag trodde att allt var rätt som hon gjorde och tvingade mig till. Tiden gick och efter hand hade hon dödat alla som betydde någonting för mig. & konstigt nog hade hon inte varit ute sedan den dagen hon körde med den feta bilen. För hon hade tvingat mig till att göra saker ute som hon själv inte ville göra. Men en dag gick vi ut tillsammans, och allting var emot henne, takpannorna försökte döda henne, där kom hundar och försökte döda henne, de va då jag började tro att hon var en häxa, men sa ingenting och nu började hon ändra på mitt hus, hon hade ju dödat min mamma, eller rättare sagt hela min familj, och jag tyckte att det var okej, eftersom att hon hade paralyserat mig. Därefter vaknade jag när jag tydligen höll en kniv i min hand, minns inte vad jag tänkte i drömmen haha. Men ändå ganska knäpp och läskig dröm :o

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

Bloggadress:

Kommentar: