Godmorgon, Godmiddag ;)

Publicerat: 2010-02-04/12:44:47

Vaknade för en liten stund sen, sitter just nu här framför datan med ett glas nyponsoppa, mumsigt.
Då tänker ni nog nu, varför vaknar Natalie såhär sent igår och idag?
- Jo det är såhär att jag är ute på praktik nu i en månad, så var jag ledig igår, och idag börjar jag 13.30-21.00
såå, jag kan inte uppdatera från jag är hemma ;(
men det får ni stå ut med..
& ni som undrar var jag praoar, det är på ett äldreboende, och neeeeej, de är inte som alla säger att man ska torka skit, det är en ren lögn, dom kan inte tvinga en till att göra saker, dom vill mer att man ska ta eget intiativ, så man får ju hjälpa till med en del, men man blir som sagt inte tvingad. & det är faktiskt lite småkul ibland.

menmen, nu ska jag nt sitta här och skriva en hel bok, hahaha.. 
du ska jag snart gå och klä på mig, och jag skriver nog ett inlägg innan jag sticker ;)
pusspuss. 

  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

Bloggadress:

Kommentar: