söööndag.

Publicerat: 2010-02-07/19:44:54

tjudeluttan, nu är det söndag, vliket tråkigt nog betyder att man ska gå och lägga sig tidigt, ;(
eller det finns en positiv med nästa vecka, man får dansa jäääättemycket!
eftersom det är tävling på lördag ;)
taggad som fan! men också så himla nervös, så de är sjukt..
wellwell, idag har jag tränat och städat en massa och kevin kom en stud innan..
seriöst talat, jag har fått ngt städvirus i mitt huvud, städar fan allt, rensade bland smyckena,sminket och massa krämer igår. har nog slått mig, inte okej!, men väldigt bra haha :D
oppppppps, och jag berättade inte vad jag gjorde igår, jo..
jag turade med miranda,david,kevin,alex,oliver och fille, nice, fast dom turade några fler gånger mer än mig, för sen stack jag på chillkrök hos johan igen ,fett nice :D

men nu ska jag nt skriva hela jäkla biblen, ni får se bilder från igår, promes..
och nu ska jag sitta här tills jag ska sova, och ska uppdatera en masssssa,
de behövs :D
pusspuss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

Bloggadress:

Kommentar: