Hallåja!

Publicerat: 2010-01-15/00:25:20

ja, tro det eller ej, men nu är jag tillbaka, och jag har verkligen inte haft lust att blogga de senaste dagarna, det är så boooorling :)
men nu har jag en del att skriva iaf.
måndag: Då de hände ngt, joooh, jag fyllde 17 hela år :D , och så klart skulle skolan också börja då, men helt okej dag, och min kusin var fett gullig, bjöd mig på bio, vi såg 'har du hört ryktet om morgans?' , den var faktiskt bra, rekommenderar den!. & tack för allt allihopa.

och som jag önskat mig ett bra tag nu är ,
GUITAR HERO! WIHOOO,
så sitter o nördar sönder detta nu ;$



tisdag: kommer inte riktigt ihåg vad jag gjorde faktiskt, haha!. men skola varre iaf :D
onsdag: skola som vanligt, skulle egentligen varit ett tag med alex, men blev inte så, och skulle egentligen tagis foto till moppekortet, eftersom mitt inte är giltigt längre, moget liksom? haha. men där var stängt, så får ta de en annan dag.
ooooch tillslut idag: skolan först o fremst, och sen joinade jag lina,sara och julia ner till söder ett tag, för dom skulle simma. Därefter skyndade jag mig till knutan, för att hämta miranda, vi skulle egentligen fikat, men de blev inte så, för jag skulle göra tippar på mina naglar, så tog de för långtid, så hann inte.
kanske ointressant, men har även passat på att göra mitt individuella val idag ;)
& såhär såg tipparna ut, snyggtsnyggt.!



bästa låten just nu:
lady gaga - bad romance



pusspuss '


Kommentarer
Skrivet av: Anonym

gjorde det ont att sätta på såna :O?<33

2010-01-17 @ 15:36:30
Bloggadress: http://amelaabloom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

Bloggadress:

Kommentar: