ooopsan saa.

Publicerat: 2010-01-10/19:08:31

där höll jag inte riktigt vad jag sa, haha (a). men seriöst nu, jag tycker att bloggen börjar bli galet tråkig, funderar på att göra om designen igen alldeles strax, har någon något förslag, så säg till :)
jag har haft en del för mig i helgen, därför har jag inte kunnat uppdatera.
fredags - då var jag med kära tvilling, natalie. först var vi på stan, gick och kollade på kullagatan, beställde även tid till naglarna! därefter åkte vi hem & käkade, o sedan tillbaka till stan, vi skulle egentligen hittat fest, men blev inte så, så vi chillade med kevin o några till på knutan, haha sååå no life. (y'
lördags - släktkalas, ganska trist, men klarade det med, därefter stack jag och karro till fest i påarp med polo,fille och martinsson, nicenice. och för en gång skull, så blev festen lyckad, eller ja kanske inte slutet, men ja, roligt hade jag iaf. :)
söndag - sista dagen innan skolan börjar och en dag kvar till jag blir hela 17 år (a) hihi.. så idag har jag bara slappat.
men ska städa rummet nu,
vi hörs senare,
pusspuss'


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

Bloggadress:

Kommentar: