tittaaa :')

Publicerat: 2010-01-15/00:58:09



såååååå himla söt, blir kär i timmy's valp :')
man vill bara puss på den, galet söt. :o
hihi


här får ni de sista inlägget för idag,
för snart ska jag sova, men innan jag ska sova, så om ni giter, så varsegod o läs, för jag har no life ;D
men godnatt och sov gott!

50 frågor om mig

1. är du kär? - nej 
2. har du snusat? - nej
3. har du fimpat en cigg på nån annan? - nej
4. har du legat i sängen brevid en kille? - haha ja ?
5. har du blivit dumpad? - yes.
6. har du blivit slagen allvarligt? - nej, är ingen sådan person som är med i slagsmål ;)
7. tar du droger? - hur skulle jag annars klara mig? :o . haha skoja, nej skulle aldrig gå på droger!
10. hatar du någon? - haha om jag gör.
11. älskar du någon? - mina äkta vänner och familj, såklart :)
12. har några av dina vänner svikit dig? - ohyes, tyvärr.
13. har du djur? - ohja, underbart!
14. har du legat brevid en tjej i sängen? - ohja :D
15. hatar du dig själv? - vf skulle jag de?
16. gillar du orange? - naah
18. har du nån sjukdom? - ja puss sjukan :)
19. har du skämt ut dej för den du gillar/gillat? - haha, nah tror jag nt :) 
20. har du en gris? - ja i min säng, haha neh x)
21. har du en plattång? - ohja :D
22. har du en bror? - nah, eller två "brödrar" jens och kevin.
23. har du sjukt bra humor? - men aaahfan, men ibland så jävla kass :D
24. har du mörkt hår? - brunett, så ja? ;)
25. gillar du att stå i duschen i flera timmar? - nah, max 20 minuter :D
26. tycker du om hästar? - ohja, har ridit sen jag var fyra, men slutade förra året.
27. har du en hund? - nej, men har haft :)
28. har du skilda föräldrar? - ja, tur de.
29. har du gått på simskola? - ohja, meny times!
30. har du sagt bög till en kille? - haha ja.
31. har du sagt fitta till en tjej? - nah, de är för rått ;)
32. har du fuskat? - inte på prov, men på smågrejer ja :D
33. har du en teve på ditt rum? - ohyeees ,
34. har du lunar? - haha ja, men är aldrig inne, x)
35. har du MSN? - noshiit :D
36. har du en syster? - yes, Linda :) 
37. har du bruna ögon? - naj förfasen, blåå (y'
38. gillar du att fota? - om jag gör, speciellt djur och natur :)
39. har du sett dig själv brinna? - haha nej, ?
40. hjälper du dina vänner? - det är klart.
41. gillar du tacos? - muuuuuuuuuums *
42. tycker du att du är söt? - nja sometimes ;s
43. har du dansat? - ohja, det är de bästa som finns!
44. har du spelat fotboll? - haha ja, och fintat mig själv också, hur jag lyckades vet jag nt :D
45. tror du på äkta kärlek vid första ögonkastet? - ja :)
46. kan du stå framför spegeln i timmar om du bara får? - palla de xD
47. har du ätit sniglar? - öhhe nej, skulle inte få för mig de heller ;s
48. äger du en locktång? - ohyeeeahs
49. gillar du att tugga tuggummi? - ibland :D
50. borstar du tänderna varje morron och kväll? - nej, vf skulle jag de?. hahaha iskiii



Kommentarer
Skrivet av: Timmy Stefansson

haha :P (L)

2010-01-15 @ 01:07:07
Skrivet av: jennifor

Nu är det dags För Frågestund på bloggen.

- du får gärna ställa en fråga och jag lovar att svara ärligt på den =)

http://jennif0rloneryd.blogg.se

xoxo; jenniforMedO



PUSS på DIG NATALIE :D

2010-01-29 @ 13:21:25
Bloggadress: http://jennif0rloneryd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

Bloggadress:

Kommentar: