du är så sjukt fin när du ler

Publicerat: 2010-07-23/02:39:09
min dag har varit sjukt bra, började med att jag bara sega runt här hemma, sen stack jag till hampus, käkade och spelade kubb med hans familj och mormor& morfar, riktigt riktigt mysigt. & hans familj är så underbar. men iallafall, stack ifrån han vid 10, sen väl hemma stack jag och guggi till friabad o väntade på alex och hans kompisar i mer än en timme, då passade guggi på att visa mig en massor av "lätta" volter haha..  & sen när dom väl kom skulle vi nästan sticka, för jag skulle va hemma vid 1. så badade i guggi's pool istället, (guggi är min granne).. och nu sitter jag här, har precis tagit in moben, och sitter här o smsar och lyssnar på musik& ska alldeles strax nanna kudden ;)
puss !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

Bloggadress:

Kommentar: