girls just wana have fun

Publicerat: 2010-07-17/22:44:56
sitter här och blir tröttare och tröttare, funderar faktiskt på att gå o lägga mig tidigt idag. för både jag o karro orkade inte gå på konserten, så walle o björn får gå på den själv.hehe (a) ajaa.. idag skulle jag först varit med max då, men sen kunde han inte, så var med jeff, efter han stack hem hjälpte jag till lite i trädgården. känns bra att hjläpa till här hemma ibland :) speciellt för att min mamma är den världens bästa som finns. för innan i eftermiddag checka jag lite klänningar på internet. & en jag länge velat ha visade jag för mamma. hon gillade den lika mkt som mig, och såklart beställde vi den, tihihi, love yoooou ! ♥
& nu ska jag dega här lite till. köss ! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

Bloggadress:

Kommentar: