gud vad jag är..

Publicerat: 2010-07-21/14:17:26
gud vad jag är dålig på att uppdatera och komma på rubriker haha! jag har egentligen en del att uppdatera om, och några tips med ;) men ja nu såg jag vad några av er ville se mer på min blogg, så de ska bli några videoinlägg och en del dagens outfit då. & även "dagens fail" om de uppstår en sådan i min vardag ;) men iaf, igår ernsade jag plattorna , för fick inte sola mer för mamma, & sen kom casper ett tag.. & därefter ville johan att jag skulle komma till leo o han o titta på film. så ja varför inte? stack dit o tittade på film o nördade data. sen somna man typ vid halv 2 skulle jag tro. & ju sen stack jag hem o nu sitter jag här, o har precis käkat o lite så ;) så får se vad som händer idag, antingen va med hampus eller va med karro, jag får se, och nu blev detta inlägget väldigt långt kom jag på x)
hihi, & juste där va visst en kille som ville att här skulle va fler ego bilder på mig med haha, så visst, här kommer en!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

Bloggadress:

Kommentar: