tiden står stilla när du ler mot mig

Publicerat: 2010-07-03/03:37:09
tjenare, teatern var helt ok, efter den stack jag till gröningen med min matilda.. & träffa daniel , därefter har vi bara lullat runder i stan och träffat en massa folk, trevligt! :D men nu är jag iaf hemma, kom hem för drygt en halv timme sen, så ska alldeles nanna kudden, men innan de så ska den anonyma få svar på sin fråga.
Anonym om du kommer alltid att stanna där:
vem är dina rubriker till?
svar: det är inte till någon speciell. det är meningar eller ord som ploppar upp i mitt huvud. eller så är de från olika låtar. men ibland handlar det om personer. oftast någon som står mig närma :)
nattinatti, upp tidigt o städa huset, tjäna cash yeeeeeeees !
godnatt mina kära läsare :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

Bloggadress:

Kommentar: