i wait for you

Publicerat: 2010-06-01/17:53:00
tjabba tjena, igår var det då beach handboll med skolan, dock var jag inte med, för mådde ju inte så värst bra. & vi kom inte vidare till semifinal iheller, segt. menmen, sen mötte jag karro babe på knutan,& vi stack hem till mig en stund, sen körde vi hem till henne, för vi var sugna på att köra moppe. därefter stack vi till lasse's jobb o tvättade min pärla. & sen hem till mig igen, tittade på film, center stage turn it up, super bra film! därefter stack karro hem & jag körde till kattarp en runda. & när jag kom hem mådde jag absolut inte bra, så jag gick o la mig.
& idag vaknade jag och mådde inte heller bra, så sjukanmälde mig och sov vidare. sen har det inte hänt så mkt idag.
ska snart till mamma.
pöss :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

Bloggadress:

Kommentar: