JAG SAKNAR MIN FISSELOTTA! ♥

Publicerat: 2010-06-08/18:24:39
ååh, vi som var så bra kompisar innan, var tog vi vägen? minns fortfarande första gången som vi träffades, alla fester, ALLT! Tills en dag då allt förändrades.. vi skilldes, gick vars en väg, och det skulle aldrig bli som förr, då vi var varje dag.
Minns du hur det började? - för det gör jag. Jag blev dumpad av en kille, som du hade gillat i ett halvår, du gillade verkligen inte mig. Du hade besökt min bdb varje dag och jag blev irriterad på de, så jag skrev ett pm till dig, addade dig på msn och sen började snacket. Du ville inte att jag skulle vara deppig, du ville göra mig glad, även om du inte kände mig, så gillade du inte att se mig ledsen. Vi bestämde tre dagar efter att vi skulle träffas, & det gjorde vi. Du tog tåget till Ödåkra station, jag hämtade dig på moppen. Och vi åkte runder en hel dag på moppen, du visade vart i bodde, och hahaha när vi skulle tanka, så spillde jag bensin på moppen, som vi skratta, men det var ju bara till att torka upp. Nästa dag var vi igen, och nästa och nästa. Vi var hela sommaren tills våra föräldrar sa stopp, att vi skulle göra något annat på något annat håll. Men under den sommaren 2008 hittade vi på riktigt mycket. Någonting jag aldrig glömmer är festen i Viken. Vi bestämde med Sebbe, och så träffade vi han, så hade han med sig ett helt killgäng, så såg jag en kille direkt, så jag bara "kolla han där, han är skitsnygg!" så trodde du att jag menade någon annan, hahaha.. och sen blev det ju faktiskt jag och han killen, men skit i det nu, vi stack dit och sen vidare till skolan i Viken, hade riktigt roligt, och sen skulle vi köra hem, sen stack vi dit dagen efter igen, och din pappa kom på att vi var där, guuud vad du fick många förbud, men det var de värt! Vi sov också på din studsmatta, under stjärnorna, mysigt, fast vi gick in vid fyra på morgonen för du frös, och när vi sov i min husvagn, hahaha fyfan.. vi har så jävla många minnen så det är sjukt. Minns du när vi blev stoppade av polisen, så var det du som körde moppen, och du var bara fjorton år, haha fyfan vad vi skaka efter att ha fått en tillsägelse, har nog inte varit så skakis som efter det, kunde ju knappt köra efter det haha. Men jag lärde dig att köra moppe iaf. De är så mycket mycket mer jag skulle kunna skriva här, men de hade tagit en evighet.
Du var min bästavän, och jag saknar dig riktigt mycket, miranda tapper. Vi sa att föralltid. Men tyvärr blev det inte så. Jag ångrar att vi ens stack till den festen och drack så mycket. Vi visste ju knappt vad alkohol var och absolut inte att det är så farligt som det är. Men du gjorde mig lycklig, vi skrattade och hade alltid roligt. Saknar det så sjukt mycket, och även om vi träffas nu, så är det inte samma sak. Vi har förändrats båda två, det är synd, för de var fisselottorna mot världen& de kommer det alltid att vara.
miranda ♥ natalie
fisselotta ♥ fisselotte

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

Bloggadress:

Kommentar: