one wish

Publicerat: 2010-06-08/00:13:20
okej, nu blir det en sen uppdatering, men det skiter jag i. skolan som vanligt, fast vi skulle gå en cp lång runda i regnet, och det var ju inte lite blöt man blev iheller :| , men men, sen var det hem och chillade ett tag, sen ville dennis att jag skulle komma till honom, så jag körde dit, så var vi med calle ett tag o chillade yes, och och och nu måste jag bara berätta en sak, medan jag var hos dennis, så ringde ett nummer mig, och gissa vad? JAG HAR FÅTT ETT HELG JOBB, wiihooo, men vad det är får ni veta imorgon :D , för imorgon är jag ledig, så då blir de a lots of uppdatering ;) för nu ska jag faktiskt sova, eller försöka, även om jag inte är så jättetrött.
GODNATT PUSSSSSSSAR !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

Bloggadress:

Kommentar: