SVAR PÅ FRÅGESTUNDEN *

Publicerat: 2010-06-19/03:26:59
det var inte så många frågor, men några fick ni allt ihop ;)
så här kommer frågorna och svaren.
Hur gammal var du när du tog din oskuld?
Jag var 15 år :)

När började du dricka?
Gud, de vet jag inte, alltså, jag har bara haft en riktig fylla, lärde mig av det, tro mig haha! Men ålder vet jag inte riktigt, jag har väl alltid fått smaka lite av mamma när jag var lite mindre. Men om jag nu är tvungen att säga någon ålder så är de väl 14 :)

Vilken skola går du på?
Jag går på Petri, fast för er som inte vet, så flyttas Petri tyvärr till Tych. Så efter sommarlovet hittar ni mig på Tych ;)

Vem är din största kärlek?
haha, det var med en kille som heter Kristoffer Persson, vi var tillsammans i sju månader, vilket är mitt längsta förhållande, och vi var verkligen kära, tro mig :) en riktigt härlig typ är han.

När fick du ditt första förhållande?
oj, detta var ju en riktigt bra fråga, asså såna "låtsas" förhållande hade man väl när man var liten? men det första seriösa var när jag gick i sjuan, alltså år 2007 :)

VEM ÄR DEN BÄSTA I DIN DANSGRUPP;)?
hahaha, klart du julia ;) och min lilla räka!

vill inte fråga dig ngt, vill bara säga att jag älskar dig ! :D / matilda
aw, älskling, jag älskar dig med ! :D

Vad heter din förra kille?
Leo Bloom ;)

E du och Marcus tillsammans?
hahaha aw, nej det är vi inte, det är min absolut bästavän, vi har varit bästa vänner i ca fem år nu. finns ingen kille som är så bra som honom. han är bäst till tusen, bara så ni vet ;)

Vem e du kär i? :D
just nu är jag inte kär i någon, :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

Bloggadress:

Kommentar: