du är bättre än bäst! ♥

Publicerat: 2010-03-01/23:04:35

Detta inlägget vill jag egna åt en speciell person, en mkt speciell person, för utan denna personen hade jag lika bra kunnat hänga mig, dränka mig, alltså gå och dö. För jag är ingenting utan denna personen, inte ens ett dammkorn. Vi har nu varit vänner i ca fem år, tiden bara springer iväg, hinner knappt med, åren bara försvinner och rinner ut som sand. Tyvärr träffas vi inte så ofta, och det är en sak jag tycker borde ändras, för när jag är med dig, då kan jag vara mig själv, slappna av, prata om exakt allting, och jag mår så himla bra. Det är bara dig jag kan prata med om exaaakt allt, litar på dig till 110% , det betyder väldigt mkt för mig. Du är bättre än bäst, och jag kan inte fatta att det finns en person som är så bra som du. Det är så mkt jag vill skriva om dig, men det finns inte ord som kan beskriva hur bra du är, visst har vi bråkat, men du har aldrig svik mig. Du är så fett underbar på alla sätt, och det finns ingen bättre vän än du. Du har alltid funnits där, du ser direkt när det är någonting som inte stämmer, då frågar du genast vad som hänt. I alla lägen har du ställt upp.
Det jag vill ha ut med detta är att, till mig är du en äkta vän.
Marcus Tranebacke, min bästavän, jag älskar dig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

Bloggadress:

Kommentar: