Hiss& diss

Publicerat: 2010-03-02/23:05:33



Jag vill hissa mig själv!

jag har faktisk bättrat mig med saker och ting.

◊ jag försöker lägga mig vid 11.
◊ jag har kommer i tid varje morgon till skolan!
◊ jag har börjat med mina järntabletter på allvar nu, (eftersom jag har järnbrist)
◊ jag har börjat med att skölja munnen med dentan, och hoppas på att inte få några hål i tänderna nu,
och man känner sig faktiskt fräsch i munnen ;)


Jag vill också hissa att snön håller på att gå bort, och att solen även tittade fram idag :D







jag vill dissa..

tidiga mornar

att det ska vara så svårt att komma på en koreografi

att allt har blivit såååå mkt dyrare, och vårt studiebidrag är det samma, rättvist? - nej!




det var nog allt.
kösssss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

Bloggadress:

Kommentar: