I'm back again !

Publicerat: 2010-03-15/22:34:15

Kändes att det behövdes, händer ju sååå mkt just nu så de är ju inte sant!. Vet verkligen inte var jag ska börja haha. Ching Chong kines, som ni märkt med min blogg väldigt ljus! Visst gillade jag min andra design, men den var bara så mörk, och jag menar, kolla vädret ?!?!

VÅREN ÄR HÄÄÄÄR!





hahahah, ibland får man bjuda på sig själv jaaao (a)





Och idag, så har det hänt en hel del, faktiskt. Skolan först dådå, som då bara var en redovisning, dock gick det väl inte som planerat, men vi fick ett G iaf. Sen stack jag ner till skolsköterskan på sånthär hälsosamtal, måste bara säga att hon var fett chill, gillar henne till tusen!, ett stort plus till henne :D
Och fick reda på attjag har förlågt BMI, iiiiiiiii, men huvudsaken är väl att jag mår bra right? (a)
efter det, så stack jag och solade, mysssssssssssigt. Men det störiga är att man ser typ 150 ggr brunare ut där inne i solrummet än när man kommer ut ;|



kyssar!


Kommentarer
Skrivet av: FILIPPEZ

vart solar du? (:

2010-03-16 @ 16:12:23
Bloggadress: http://filippez.blogg.se/
Skrivet av: FILIPPEZ

jaha :D jag har faktiskt varit inne där men det kostar typ lika mycket som det gör i ödåkra va? (;

2010-03-16 @ 22:37:43
Bloggadress: http://filippez.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

Bloggadress:

Kommentar: