lång inlägg!

Publicerat: 2010-03-19/20:54:14

hejsan allihop, nu blir det ett långt inlägg kan ni tro! efter skolan stack jag till väla och käkade med mamma. pasta sallad med kyckling *mums*  & min dricka ser väldigt läskig ut, :o men det är faktiskt bara äppeljuice, så bli inte rädda ;) & det blev ett inköp med!




Akut nya "dans-skor", för mina andra vita är sönder, r.i.p :(
en vit tröja från bikbok
& såklart gooooooooooodis till imorgon :*

efter väla så har jag bara varit med Amanda, men vi kom typ inte på någonting att göra, så ja.. nu ikväll har jag duschat och ska alldeles strax gå och lägga mig !

jo förresten, vi färgade ju Karro's hår igår, och här får ni se :D



fettttttttts snyggt tyckte jag iaf !

aja, nu ska jag inte skriva så mkt mer, detta inlägget får avslutas med en bild på min snuttis, Stampe. För att han är så fett söt :D
pusspuss'


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

Bloggadress:

Kommentar: