söndag.

Publicerat: 2010-03-07/22:50:19

Hejsan allihop, just nu är jag riktigt seg på bloggen, tycker att det är seg att sitta vid datan på helgerna, eller iaf när man har något att göra på helgerna. Så från och med nu, kommer jag inte vara aktiv på fredagar och lördagar, om jag har något för mig. Så på söndagar blir de en full uppdatering :)

Fredag: Då kom min tvilling till mig, sen stack vi till Gantofta, på ett litet lan, spelade ett spel, som liknade cs, fett kul ! :D
Lördag: Skulle jag,Karro,Danne och Johan till Hässleholm, på en fest, men blev ju failat, så vi hade tänkt sticka till en annan fest, men den kom vi inte in på, för de var för fullt på festen, så jag och Karro stack till Ramlösa och hängde med några där. Kallt som attan var de, men men..

Idag så har jag tränat, har äntligen kommit på en liten del av min dans, fett nice !  och mkt power kommer det bli. Därefter stack jag och Karro till hennes hästar och red, och som sagt, jag har aaaaaldrig påstått att jag o Karro inte är galna, vi red med grimma och grimskaft i hagen, wiiho, kul hade vi :D fast det var ju ett litet problem att komma upp på hästen, men jag klarade det, hahaha..



pusspuss'


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

Bloggadress:

Kommentar: