vad tänker du med?

Publicerat: 2010-03-21/13:05:52

Hejsan alla glada ;) det blev en lång dag igår kan ni tro, bussresan tog typ 4,5 timme, failade totalt igår, men hade ny koreografi, så tappade bort dansen, och det var sjukt halt på golvet när jag skulle stanna efter mitt springsteg ;o men aja, det slutade med en 10e plats iaf, för failade på 2nd try med -.- , men sånt är livet! Bättre lycka nästa gång, eller vad man brukar säga, ska dock göra min dans lite mer komplicerad, kännas att de behövs haha (a) . . men nu ska jag nt sitta här o skriva en hel bibel.
duschade precis och nu ska jag nog göra en ny header och möjligtvis en helt ny design, kände att jag var sugen på de :D , så får väl se hur de går, uppdaterar senare!
pusspuss'


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

Bloggadress:

Kommentar: