onsdag,torsdag,fredag& lördag !

Publicerat: 2010-05-15/21:18:00
Onsdag: då var de vanlig skola dådå, och sen en massor att fixa efter, & sen bestämde jag mig för att joina carolina, sara, nathalie, isabelle och några till, till cantina. de var faktiskt hyfsat kul. & en del man kände ju hehe :D
Tack för en härlig kväll brudar!

Torsdag - Lördag : vaknade tidigt och packade alla saker, föööör.. jag skulle ju med matilda baby, och hennes familj till en stuga i hjälmsjövik. riktigt mysigt! och trodde verkligen inte att det skulle vara så kul som de var. Dock var jag och matilda mest ego, men riktigt fina bilder fick vi allt :D
Matilda du är så jäkla bäst, trodde inte det skulle bli så kul som det var i stugan. & vi är så jävla knäppa så det finns ju inte! För er som inte vet, så hade vi berättat om en "gubbe som gått utanför fönsterna natten innan", för att skrämma upp dom andra, så duschade vi och så såg vi matilda's mormor och moster stå i köket, så sprang vi ut med handuk och baknade på fönsterna, så jävla kul ! & detta var kl 1 på natten. hahahaha. Ni ska bara veta vilka minnen vi har här ifrån, sjukt kul. & Jag älskar dig så sjukt mycket hjärtat. Massor med kärlek till dig, min flickvän ♥♥
vi är bäst på att paddla måste jag säga, vi tog oss igenom en hel djungel! hahaha.. klätrade över grenar som låg huller om buller över ån som vi skulle försöka komma igenom. ja vi trillade nästan tre gånger. men vi är bäst, för vi kom igenom allt ;)
& dom två sista bilderna är sen idag, vaknade och kollade ut, & så klart skulle de regna, när vi skulle ut o paddla en omgång till :( aja, de men vi hade annat o göra, kolla bara mitt o matildas rum :$
& nu ska jag gå o sy, vi hörs senare!
pöss*

Kommentarer
Skrivet av: matiilda

2010-05-16 @ 00:50:53
Skrivet av: matiilda*

oh, jag e helt tom på ord.

jag älskar dig mest natalie, det va riktigt roligt me dig & ja, vi är knäppa

det bara e så. (a)

det va helt underbara dagar med dig & hoppas att du oxå tyckte de va ganska skoj iaf.

nu ska jag nanna kudden för ska upp tidigt & kolla på dig imorgon. men du kmr väl va bäst som vanligt.

i love u.

/ din flickvän! <3<3

2010-05-16 @ 00:54:10

Kommentera inlägget här:

Namn:

Bloggadress:

Kommentar: