pluggar klart nu !

Publicerat: 2010-05-05/22:24:49
nu var svenskan över, ska bara läsa lite etik sen också. men de går snabbt :D & just nu sitter jag och snackar med en massa folk på msn, & ja, jag an berätta hur min dag har varit.
Mamma väckte mig försent & då tvingade jag henne att köra mig till skolan, jag menar, ofta jag skulle hinna fixa mig och sånt på 20 minuter. wellwell, hon körde mig iaf, och hade etik i max en halvtimme. därefter hade vi egentligen 3 timmars håla. Men vi övertalade lärarna att sluta, så de fick vi, fett chill, så stack hem & sen upp på väla med mamma. & jadu de blev några inköp :D & jag älskar min mamma mest, för hon är bääääst! <3
Grå tjocktröja
Vitt spetts linne
Vita mjukisbyxor & tjocktröja
/bikbok
Träningsbyxor - team sportia
Rosa linne- bikbok
kan också säga att de är en del av min outfit till min singel dans ;)
nu ska jag sitta vid datan lite till
pössss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

Bloggadress:

Kommentar: