Förlåt för en riktigt dålig uppdatering!

Publicerat: 2010-11-28/14:39:19
Hej, som ni sett har jag inte uppdaterat, för just dessa dagarna har något kommit i vägen helatiden, aja, ska skriva lite om vad jag gjort iaf..
Torsdags: skolan som vanligt& därefter skulle jag sticka till Lina, hade inget val, så körde moppe dit, svinigt halt, och så klart skulle jag trilla :( ont i hela min vänstra sida fortfarande, men de går väl över snart hoppas jag (?!) & ja moppen blev inte så fin...
uppskrapat till plasten & en kåpa sprack lite (y)

Fredag:
Skolan, sen fixade jag och mamma lite bilder, t.ex. har jag ändrat lite på mitt rum, så nu ser de ut såhär, fett snyggt! Därefter kom lite vänner hit så hade vi filmkväll o mysigt :)

Igår, Lördag:
Då gjorde jag inte allt för mycket, fast på kvällen stack jag till Hampus, vi kollade på film och snackade minnen, fett nice :D saknat honom, så de va skönt att få prata ut osv :) & nu undrar ni säkert om de är något mellan mig o Hampus igen, men nej det är det inte, vi är inte mer än bra vänner nu! ;)
det är var som hänt ! :)
& idag ska jag bara ta det lugnt, för jag är sjuk..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

Bloggadress:

Kommentar: