inte okej att va i skolan när man är sjuk!

Publicerat: 2010-11-29/17:33:45
sitter här med mina hemska host attacker, inte kul alls, för får knappt någon luft, + att jag tvingade mig själv till skolan idag, för jag ville ha engelska redovisningen överstökad, men när jag väl kommer dit så har vi ingen engelska, utan arbetsmiljö hela dagen, och jag kunde inte gå hem, för då hade jag inte blivit godkänd i kursen, skolan suger sten hårt skojar inte! & att jag är sjuk gör inte saken bättre, för nu får jag inte va med på träningarna :( men ska ändå dit ikväll och fota lite, för har ett skol projekt som jag inte gjort klart, hehehe (a)

Kommentarer
Skrivet av: LINA [FOTO, VARDAG & DESIGN]

sv; Taaaack! :D

2010-11-29 @ 19:33:01
Bloggadress: http://kabelradio.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

Bloggadress:

Kommentar: