ångest!

Publicerat: 2010-10-27/16:49:22
asså jag borde sätta godisförbud på mig själv! varje gång jag stoppar en godisbit i munnen så känner man sig fetare. okej nu säger jag inte att jag är tjock! men vafan, borde göra sit'ups istället& ut och springa. bud på att börja! ska fasen testa att ha nyttighets vecka, efter lovet såklart haha, fast kanske kan ut o springa ändå?! ska försöka göra mitt bästa! & äta nyttiga saker istället för godis, tror ni att jag lyckas att få den där mega platta magen? ;)

Kommentarer
Skrivet av: Lina

Det hjälper inte att bara sluta äta godis och gå ut och springa en runda. Du måste verkligen träna stenhårt, från topp till tå för att få en platt mage. Och den försvinner inte efter en "nyttighets vecka" snarare ett "nyttighets år" :P

2010-10-28 @ 07:46:26
Skrivet av: jenny

jättefin header!

2010-10-28 @ 16:50:36
Bloggadress: http://jennywiklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

Bloggadress:

Kommentar: