är detta ett tack?

Publicerat: 2010-10-06/22:31:40
Måste bara få skriva av mig! Läs de eller ej.
Så jävla sne på dig nu, gå runt o snacka en jävla massa skit? Vafan är du för person, säger att du ska finnas för mig till tusen, men FUCK DIG! bara dra långt åt något håll. är så jävla trött på dig, du är så omogen och jag accepterar inte dig, så som du beter dig mot mig, så gör man inte, har man lovat så har man, lär dig för fan de. gå inte runt o snacka en jävla massa skit, håll dig till ditt eget och det du vet. och är du nöjd nu? när jag inte snackar med dig mer. dissar du mig, så ska jag fan dissa dig lika mycket tillbaka!

okej sorry för mitt damp, men är så jävla sne på en person, så de finns inte! & nu ska jag plugga naturkunskap, om de går. godnatt.

Kommentarer
Skrivet av: Jaaqline

du vet vart jag finns snäckan! <3

2010-10-07 @ 09:01:26
Bloggadress: http://jaqlineforsure.blogg.se/
Skrivet av: Nathalie

okejtack , skit snygga är dom iallafall! :D

det är alidas tröja så jag vet faktiskt inte! :)<3

2010-10-07 @ 17:50:15
Bloggadress: http://davidssonnathalie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

Bloggadress:

Kommentar: