hatar känslan av både rädsla och panik

Publicerat: 2010-10-09/01:26:12
Godkväll! Nu har jag upplevt något jävligt hemskt ikväll. Först var jag och Karro i Gantofta med några o chillade. Sen körde vi hem till Karro för att det var svinigt kallt, satt och pratade med varm oboy, då hon berättade om hennes typ granne. att för typ två veckor sen var hon ute o gick på morgonen, för att ta en promenad, då hon blev förföljd av en bil. hon började springa hemåt och knackade på dörren av panik tills hennes man öppnade, o bilen hade backat upp på deras tomt, en ung kille hade hoppat ut ur bilen med en pittbull hund, och hotat familjen, att om dom inte öppnade så skulle han göra ngt, så hade han krossat deras fönster o sånt. & min kusin bor mitt ute ingenstans, där de är massa skog och åkrar, så skulle jag köra hem, o de kvittade vilket håll jag än tog, för båda hållen är läskiga, för en bit bort bodde en massa konstigt folk. så jag körde andra hållet där de är en herrgård där de spökar och går jättemkt spökhistorier om, (rosendal)  så jag tog de håller iaf, o bekmörkt va de, så inbillar jag mig en massa saker väldigt lätt, sprang ut till moppen o körde iväg för jag va så rädd när hon berättat de, för jag varit med om sånt tidigare, så körde jag o hade precis lugnat ner mig med lite glad musik, så står de en fucking gubbe med händerna i fickorna lutandes mot ett staket, svart klädd och riktigt stirrade på mig, han rörde inte sig från jag precis va 2 m från honom , asså fatta hur dåligt jag mådde just dom sekunderna? ökade och jag lovar, jag har aldrig kört så fort i 90 graders kurvor, haha så jäkla rädd jag var ist xD

Aja här är några bilder iaf. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

Bloggadress:

Kommentar: