jag undrar verkligen hur det kommer sluta.

Publicerat: 2010-10-26/21:37:17
skolan som vanligt, vaknade med dunders huvudvärk, så hade inga planer på att gå till skolan egentligen & det var en plåga att gå upp ur min grymt sköna säng! men hade det inte varit för svenska redovisningen, så hade jag verkligen inte gått upp. men men, de blev en bra dag ändå :) fast lång. redovisningen gick bra, och sen fick jag även reda på mitt psykologi prov, toppen! trodde verkligen att jag skulle få IG, men icke! Jag fick ett starkt G, blev helt förvånad! :D & efter skolan träffade jag Jonathan och snackade om lite allt möjligt, inte helt fel, och nu ska jag då sitta här ett bra tag till, funderar på att starta den gamla datorn och kolla på bilder. let's see ! ;)

& snart är de lördag, är så galet taggad!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

Bloggadress:

Kommentar: