tänker tillbaka för stunden

Publicerat: 2010-10-23/16:02:52

Knockin' On Heavens Door

Denna låten får mig att tänka tillbaka på ett speciellt minne med dig, den väcker så mycket känslor!
Minns en morgon, då du skulle till skolan, de va så mysigt i sängen med dig sidan om mig, du startade denna låten på datorn, de va så mysigt att bara ligga där och vakna upp sidan om dig. Jag saknar de så jävla mycket. Skulle nästan kunna göra vad som helst för att få tillbaka allt de. De har inte gått en dag utan att jag tänkt på dig. Du är fast låst i mitt hjärta. Jag vill bara vakna upp med dig varje dag, vill göra om alla minnen, blir så svag när jag tänker på vad som hänt. Vill skriva så mycket mer, det är så mycket jag vill säga till dig, jag vill bara åka till dig och krama dig i all evighet. Jag saknar dig så grymt mycket, de går inte att beskriva med ord hur jag känner, inte mer än att jag vill ha tillbaka allt vi hade.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

Bloggadress:

Kommentar: