tiden springer iväg

Publicerat: 2010-10-01/22:34:32
Tjollahopp, har haft alldeles för mycket att göra, & har inte haft någon direkt blogg lust, men ska försöka ändå!
Igår, torsdag - Var de så individuellt val, trodde jag.. Jag stack dit iaf, och fick reda på att den lektionen var inställt, så stack till mamma en stund & hon bjöd på middag. Därefter begav jag mig ner till stan för att träffa Affe, satt o drack chaiilate o tog de lugnt. Pratade om allt möjligt, roligt till dystert, & de är en kille man kan snacka om allt med! & vi kom fram till att vi varit vänner i tre år nu :) aja, därefter träffade man Karro, som egentligen skulle följa med till min dämpi Lina, men blev inte så, så hon stack hem när jag skulle till Lina o rida. En lång och mysig skritt runda blev de, jag fick skritta på Danny, som är på bilden, och Lina på sin favorit, Laika. :D & ja de var vad jag gjorde igår, och på kvällen kom även Jaqline till mig, för vi skulle till Ullared idag!

Idag, fredag - Så blev de då en toppen hel dag på Ullared med Jaqline, mamma o lasse. Roligt hade vi och tiden bara sprang iväg hehe.. Bilder kommer sen på vad jag köpt! ;)
Dagen började såhär
& avslutades såhär ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

Bloggadress:

Kommentar: