Hiss & Diss !

Publicerat: 2010-09-14/22:23:48
Hiss:
Först vill jag hissa vänner som bryr sig!
Andra jag vill hissa är dans, speciellt disco dans. Att bara få komma till träningarna, & när dom är slut går man ut med ett leende ända upp till öronen.
Tredje jag vill hissa är karro, hampus och min familj! Massa kärlek till dom!
Diss:
Det är en del jag vill dissa..
Först vill jag dissa myggbett, speciellt för att jag inte tål dom och får värsta svullnaden!
Andra jag vill dissa är när den man är ovän med skickar folk på en. De blir bara så mycket större, och det är såååå sjukt onödigt.
Tredje jag vill dissa är att jag inte kommer kunna tävla i par denna terminen :(
Fjärde jag vill dissa är stress, man hinner inte med allt man vill hinna med! Att tiden inte kan räcka till :(

Kommentarer
Skrivet av: my

Vad skönt att du trivs så bra på dansen. Kul att ha dig där och snacka om att du håller på att utvecklas :-D kämpa på snygging! <3

2010-09-15 @ 00:41:28
Bloggadress: http://msmy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

Bloggadress:

Kommentar: