HYPER !

Publicerat: 2010-09-15/20:13:01
Vill bara dansa mer mer mer.. ! Vad var de jag skrev igår? Jo man går ALLTID ut med ett leende ända upp till öronen när träningen är slut. & juste, nu står jag uppskriven på listan till Örebro. Juste, de har jag inte skrivit här, men ska tävla i Örebro nästa helg! :D Wiiiih, är sjukt taggad ! & Karro ska följa med mig, som jag längtar! Ska bara kunna hela min dans perfekt nu, men de klarar jag! :D
& juste, idag hade jag då praktiken, mådde inte bra, så stack hem 1,5 timme för tidigt, men skit i de, & jag hann inte mer än komma hem från mamma frågade mig om vi skulle upp på väla, och okej, fick offra mig, men är glad att jag joinade, vi satt först och fikade på espresso house & därefter blev de lite inköp, bilder kommer lite senare ! ;)
& ja , jag mådde dåligt och det var knappt så att jag ville dansa idag, men tur var de, för nu mår jag mega bra, är helt hyper, fast det kanske ni redan förstått, för jag skrier ovanligt mycket (a) hehehe.. nu ska jag gå igenom min dans sen in i duschen, puss! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

Bloggadress:

Kommentar: