ingen annan än du.

Publicerat: 2010-09-22/22:20:45
Nu är jag hemma från både praktik,träning och vecko handling ;) helt okej dag. & träningen gick super! Fick även glädjande kommentarer från några i min dans grupp, de värmde kan jag säga. Visst tycker jag att det är super kul att dansa, men kollar jag på andra, så tycker jag att dom dansar mycket bättre. Men tydligen inte hehehe. ;) & tränaren allvarligt talat dödade oss! Dansa sin dans i 30 sek , hoppa hopprep , dansa sin dans igen i 30 sek, hoppa hopprep igen, och jag trodde jag skulle dö! Men så lätt slapp ni inte mig haha! & imorgon blir de också träning, vilket betyder att det blir en sen uppdate !

& bara så alla vet älskar jag lina hagman! för hon är min dämpii , och jag saknar henne riiiiiiiktigt mycket! <3
& ja jag är sne'arN ! ;)

Kommentarer
Skrivet av: LiNAHAGMAN*

HAHAHA, vilken otroligt fin bild! :D

2010-09-23 @ 09:08:57
Bloggadress: http://linahagman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

Bloggadress:

Kommentar: