Jag gör allt för dig!

Publicerat: 2010-09-19/15:08:08
Nu har jag delat ut min reklam, på mindre än en timme, visst är jag duktig? :)
nu ska jag iaf dammsuga hela huset!


Jag gör allt, exakt allt för dig, för att du ska må bra, eller jag försöker iaf! Jag kanske inte är världens bästa, men försöker, och det är väl de som räknas? Men jag vet tyvärr inte om jag orkar längre. Detta tar kol på mig och speciellt min kropp, gör dumma saker hit och dit, och kilona går sakta neråt. De ska inte va så. Jag har tänkt, men inte helt klart, vet att det är nu eller aldrig.



Kommentarer
Skrivet av: Jaqline

du ska veta att jag alltid finns för dig, spelar ingen roll när det är, vad som har hänt eller hur långt bort jag är. ett telefonsamtal är allt som behövs för att du ska nå mig.. <3

2010-09-19 @ 17:50:34
Bloggadress: http://jaqlineforsure.blogg.se/
Skrivet av: sandra

natalie du är värd de bästa!

saknar dig<3

2010-09-19 @ 22:24:56
Bloggadress: http://kungsandraa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

Bloggadress:

Kommentar: